Dostawa
- Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, rozpoczyna się proces realizacji Zamówienia przez Sklep.
- Dostawa zamówionych Towarów w Sklepie Internetowym odbywa się za pośrednictwem Dpd Kurier, InPost Paczkomat 24/7, InPost Kurier. Odbiór osobisty może nastąpić po wczesniejszym umówieniu. Kupujący samodzielnie dokonuje wyboru formy dostawy.
- Czas dostawy zamówienia wynosi 3 dni robocze. Na dostawę składa się czas realizacji zamówienia (wysyłki) 1 dzień roboczy oraz czas doręczenia 1-2 dni robocze, zazwyczaj następnego dnia roboczego od nadania Kurierem Dpd, InPost Kurier, InPost Paczkomat 24/7.
- Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00 W celu określenia czasu realizacji i czasu dostawy zamówienia złożone w danym dniu po godzinie 14:00 są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia. Zaś złożone od piątku po godz. 14-tej do niedzieli traktowane są jak złożone w poniedziałek następujący po weekendzie.
- W wyjątkowych przypadkach, a w szczególności w przypadku okresowej, wzmożonej sprzedaży termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Klient zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia.
- W przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W szczególnych przypadkach, gdy Klient nie miał aktualnej informacji o niedostępności produktu, zamówienie, za zgodą Klienta, jest wysyłane bez brakującej pozycji. Po otrzymaniu dostawy brakującego produktu przez Sklep Internetowy, brakujący produkt jest dosyłany Klientowi na koszt Sklepu.
- Klient, odbierając przesyłkę z Zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zalecamy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody. W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sklep Internetowy u przewoźnika. Dostarczenie protokołu szkody nie jest wymagane do złożenia reklamacji przez Klienta.