1. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, rozpoczyna się proces realizacji Zamówienia przez Sklep.
  2. Dostawa zamówionych Towarów w Sklepie Internetowym odbywa się za pośrednictwem Dpd Kurier, InPost Paczkomat 24/7, InPost Kurier. Odbiór osobisty może nastąpić po wczesniejszym umówieniu. Kupujący samodzielnie dokonuje wyboru formy dostawy.
  3. Czas dostawy zamówienia wynosi 3 dni robocze. Na dostawę składa się czas realizacji zamówienia (wysyłki) 1 dzień roboczy oraz czas doręczenia 1-2 dni robocze, zazwyczaj następnego dnia roboczego od nadania Kurierem Dpd, InPost Kurier, InPost Paczkomat 24/7.
  4. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00 W celu określenia czasu realizacji i czasu dostawy zamówienia złożone w danym dniu po godzinie 14:00 są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia. Zaś złożone od piątku po godz. 14-tej do niedzieli traktowane są jak złożone w poniedziałek następujący po weekendzie.
  5. W wyjątkowych przypadkach, a w szczególności w przypadku okresowej, wzmożonej sprzedaży termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Klient zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia.
  6. W przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W szczególnych przypadkach, gdy Klient nie miał aktualnej informacji o niedostępności produktu, zamówienie, za zgodą Klienta, jest wysyłane bez brakującej pozycji. Po otrzymaniu dostawy brakującego produktu przez Sklep Internetowy, brakujący produkt jest dosyłany Klientowi na koszt Sklepu.
  7. Klient, odbierając przesyłkę z Zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zalecamy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody. W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sklep Internetowy u przewoźnika. Dostarczenie protokołu szkody nie jest wymagane do złożenia reklamacji przez Klienta.