DEFINICJA

  1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  3. Dostawca – oznacza firmę kurierską/spedycyjną, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów..
  4. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  5. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
  7. Punkt Odbioru – oznacza miejsce w którym Klient może dokonać odbioru osobistego zakupionego Towaru. Lista Punktów Odbioru dostępna jest na Stronie Internetowej Sklepu.
  8. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
  10. Sprzedawca – oznacza

Global Trade Spółkę z Ograniczoną Odpowiedzialnością
z siedzibą w Krośnie,
NIP:684 266 45 54,
REGON:521470314

wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: kontakt@ecoil.pl będącą jednocześnie właścicielem Strony Internetowej.

  1. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  2. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania za pośrednictwem InPost lub kuriera, na adres wskazany przez Klienta;

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do składania zamówień w sklepie internetowym uprawnieni są zarówno Klienci zarejestrowani, posiadający konto w sklepie, jak również klienci niezarejestrowani.
  2. Złożenie zamówienia następuje po skompletowaniu zamówienia, wybraniu obszaru dostarczenia towaru, sposobu płatności oraz wypełnieniu formularza zamówienia. Złożenie zamówienia następuje przez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu internetowego pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
  3. W trakcie procedury składania zamówienia do momentu naciśnięcia na przycisk „Zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość modyfikowania zamówienia, w szczególności w zakresie wyboru towaru, obszaru dostarczenia towaru, sposobu płatności, danych podanych w formularzu zamówienia. W celu modyfikacji zamówienia w zakresie wyboru należy wrócić do sekcji “Koszyk” i edytować zamówienie.
  4. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sklepowi Internetowemu oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towaru będącego przedmiotem zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
  6. Dowód sprzedaży – paragon, w przypadku osób fizycznych lub faktura, dla firm z NIP i pełną nazwą firmy, dołączany jest do zamówienia a w razie konieczności, na prośbę, przesyłany na podany adres e-mail.
  7. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury.
  8. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
  9. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z:
    a) wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,
    b) oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu

PŁATNOŚCI

  1. Zapłaty za zamówiony Towar można dokonać poprzez:
    PayU:
  • płatności elektroniczne przelewami automatycznymi (w tym BLIK),
  • płatności elektroniczne przelewami tradycyjnymi,
  • karty płatnicze

Regulamin płatności, a także dokumentacja regulująca zasady świadczenia usług przez PayU, znajduje się pod adresem https://www.payu.pl/regulaminy

SPOSOBY DOSTAWY I REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, rozpoczyna się proces realizacji Zamówienia przez Sklep.
  2. Dostawa zamówionych Towarów w Sklepie Internetowym odbywa się za pośrednictwem Dpd Kurier, InPost Paczkomat 24/7, InPost Kurier. Odbiór osobisty może nastąpić po wczesniejszym umówieniu. Kupujący samodzielnie dokonuje wyboru formy dostawy.
  3. Czas dostawy zamówienia wynosi 3 dni robocze. Na dostawę składa się czas realizacji zamówienia (wysyłki) 1 dzień roboczy oraz czas doręczenia 1-2 dni robocze, zazwyczaj następnego dnia roboczego od nadania Kurierem Dpd, InPost Kurier, InPost Paczkomat 24/7.
  4. Pracujemy w dni robocze w godzinach 8:00-16:00 W celu określenia czasu realizacji i czasu dostawy zamówienia złożone w danym dniu po godzinie 14:00 są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia. Zaś złożone od piątku po godz. 14-tej do niedzieli traktowane są jak złożone w poniedziałek następujący po weekendzie.
  5. W wyjątkowych przypadkach, a w szczególności w przypadku okresowej, wzmożonej sprzedaży termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Klient zostanie poinformowany o stanie realizacji Zamówienia.
  6. W przypadku niedostępności części Towarów objętych Zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W szczególnych przypadkach, gdy Klient nie miał aktualnej informacji o niedostępności produktu, zamówienie, za zgodą Klienta, jest wysyłane bez brakującej pozycji. Po otrzymaniu dostawy brakującego produktu przez Sklep Internetowy, brakujący produkt jest dosyłany Klientowi na koszt Sklepu.
  7. Klient, odbierając przesyłkę z Zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zalecamy, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody. W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sklep Internetowy u przewoźnika. Dostarczenie protokołu szkody nie jest wymagane do złożenia reklamacji przez Klienta.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
    Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:kontakt@ecoil.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz niedostępna od ręki, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  12. Global Trade Sp. z o.o. dodatkowo gwarantuje 100% satysfakcji z zakupionego towaru. Klient może rozpakować i sprawdzić produkt. W przypadku rezygnacji bądź niezadowolenia z otrzymanego towaru gwarantujemy zwrot poniesionych kosztów (poza bezpośrednim kosztem odesłania Towaru). Zwracany produkt nie powinien jednak wskazywać zużycia.

REKLAMACJA TOWARU

  1. Reklamacje Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Global Trade Sp. z o.o. lub mailowo na adres: kontakt@ecoil.pl
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Reklamacja może dotyczyć w szczególności: wad lub niezgodności Towarów z umową

3 Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

  1. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  2. Sprzedawca rozpozna reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej złożenia.

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

Kodeks dobrych praktyk e-sklepu www.ecoil.pl to normy postępowania o charakterze etycznym i zawodowym, które zostały dobrowolnie przyjęte przez nasz Sklep w celu ich przestrzegania. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać i wzmacniać jak najlepsze relacje z naszymi Klientami i Partnerami, obopólnie korzystne dla obu Stron. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów i Partnerów. Aby temu sprostać kierujemy się najwyższymi standardami etycznymi, a nasze działania opieramy na profesjonalizmie, rzetelności i wysokiej kulturze osobistej.

Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez
-regularne monitorowanie dostępności towarów i usług
-aktualizację oferty Sklepu
-wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.

a)Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.
b)Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.
c)Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.
d)Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
e)Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Administratorem danych osobowych jest :
Global Trade Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, 38-400 Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15

Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna

  1. Global Trade Sp. z o.o. zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie Klientami.
  2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
    a) składania zamówienia telefonicznego lub drogą elektroniczną, w celu wykonania umowy sprzedaży. Podstawa prawna: niezbędność do wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
    Klient podaje:
    a) adres e-mail;
    b) dane adresowe:
    a. kod pocztowy i miejscowość;
    b. kraj (państwo);
    c. ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
    c) imię i nazwisko;
    d) numer telefonu.
  3. W przypadku Przedsiębiorców, powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
    a) firmę Przedsiębiorcy;
    b) numer NIP.
  4. Podczas korzystania ze Strony Internetowej www.ecoil.pl mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  5. Od Klientów mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na naszej Stronie Internetowym. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  6. Przekazanie danych osobowych do www.ecoil.pl jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej czy drogi elektronicznej
  7. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celach:
    a) realizacji zamówień,
    b) prowadzenia marketingu bezpośredniego, przesyłania informacji handlowych
    c) analitycznych i statystycznych
    d) windykacji należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych
    e) przechowywania danych dla celów archiwalnych, podatkowych i rachunkowych oraz zapewnienia rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).
     
    Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, poprzez wysłanie takiej dyspozycji na adres: kontakt@ecoil.pl
    Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów oraz według wymogów wynikających z właściwych ustaw.
    Państwa danych nie będziemy sprzedawać osobom trzecim.
    Państwa dane mogą zostać udostępnione naszym firmom współpracującym tylko w zakresie niezbędnym do realizacji działań firmy, m.in. wysyłek kurierskich, urzędom na podstawie odrębnych ustaw,  itp.
    Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane.