Imię *
Nazwisko *
Nazwa firmy (opcjonalne)
Kraj / region *Polska
Ulica *
Nr mieszkania, lokalu, itp. (opcjonalne)
Kod pocztowy *
Miasto *
Województwo / Region (opcjonalne)
Numer telefonu *
Adres e-mail *
Biorę udział w programie Zaufane Opinie (opcjonalne)
Uwagi do zamówienia (opcjonalne)
Zapłać przez PayPal
Przy dostawie przez kuriera – płatność gotówką lub kartą (po wcześniejszym ustaleniu z kurierem). Przy dostawie do paczkomatu – płatność kartą.
DEFINICJA
Hygoon Spółkę z Ograniczoną Odpowiedzialnościąz siedzibą w Krośnie,NIP: 684 266 85 81,REGON: 523 661 580,
wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: kontakt@ecoil.pl będącą jednocześnie właścicielem Strony Internetowej.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
PŁATNOŚCI
Zapłaty za zamówiony Towar można dokonać poprzez:
SPOSOBY DOSTAWY I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
REKLAMACJA TOWARU
3 Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową; (2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
Kodeks dobrych praktyk e-sklepu www.ecoil.pl to normy postępowania o charakterze etycznym i zawodowym, które zostały dobrowolnie przyjęte przez nasz Sklep w celu ich przestrzegania. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymywać i wzmacniać jak najlepsze relacje z naszymi Klientami i Partnerami, obopólnie korzystne dla obu Stron. Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów i Partnerów. Aby temu sprostać kierujemy się najwyższymi standardami etycznymi, a nasze działania opieramy na profesjonalizmie, rzetelności i wysokiej kulturze osobistej.
Dbałość o jak najwyższą jakość towarów i usług oraz profesjonalną obsługę Klienta m.in: poprzez-regularne monitorowanie dostępności towarów i usług-aktualizację oferty Sklepu-wsparcie Klienta w celu jak najlepszej obsługi jego potrzeb.
a)Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości obsługi Klienta.b)Lojalność i zaangażowanie w kontaktach z Klientami i Partnerami.c)Jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki i ciągłe dążenie do ich wyeliminowania.d)Polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.e)Dbałość o bezpieczeństwo powierzonych danych.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Administratorem danych osobowych jest :Global Trade Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, 38-400 Krosno, ul. Żwirki i Wigury 15
Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna
Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, poprzez wysłanie takiej dyspozycji na adres: kontakt@ecoil.plDane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów oraz według wymogów wynikających z właściwych ustaw.Państwa danych nie będziemy sprzedawać osobom trzecim.Państwa dane mogą zostać udostępnione naszym firmom współpracującym tylko w zakresie niezbędnym do realizacji działań firmy, m.in. wysyłek kurierskich, urzędom na podstawie odrębnych ustaw, itp.Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane.
Przeczytałem/am i akceptuję warunki i zasady *